Zarząd Portu przypomina
Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA przypomina, że 30 listopada 2017 roku kończy się okres przeznaczony na proces wymiany dotychczasowych przepustek stałych, na nowe drukowane na karcie elektronicznej i uprawniające do wstępu na teren portu przez bramy wjazdowe jak i przez kołowroty.
Stare przepustki stałe (papierowe) utracą swoją ważność.
Osoby uprawnione do posiadania przepustki stałej, które jeszcze nie wymieniły przepustek, proszone są o złożenie stosownego wniosku w celu wyrobienia nowej przepustki.
W celu przedłużenia ważności już wydanych nowych przepustek elektronicznych, w listopadzie i grudniu br. otrzymacie Państwo z naszych biur przepustek wnioski (wykazy) wydanych elektronicznych przepustek stałych dla osób i pojazdów. Do zadań komórek odpowiedzialnych za sprawy kadrowe w Państwa firmach będzie należało sprawdzenie czy wykazy te odpowiadają aktualnemu stanowi osób uprawnionych do posiadania tych przepustek (czy są nadal zatrudnione).
Osobom wykreślonym z list, jako nie posiadającym prawa do przepustek stałych, zostaną usunięte kody ważności tych dokumentów.
Zweryfikowane i podpisane wnioski (wykazy) proszę przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu:
- w Szczecinie - brama.szn@port.szczecin.pl
- w Świnoujściu – brama.phs@port.szczecin.pl
lub dostarczyć w formie papierowej do biur przepustek.
Na podstawie przesłanych przez Państwa zweryfikowanych wniosków (wykazów), przepustki wystawione w 2017 roku (od dnia 1.12.2016 roku) zostaną przedłużone na kolejny, 2018 rok, bez konieczności wnoszenia opłat i bez potrzeby wizyty w biurach przepustek. Osoby, które utraciły prawo do posiadania przepustki stałej, nie będą miały prawa wstępu na teren portu – nawet w sytuacji kiedy nie zdały przepustek.